diumenge, 23 de juny del 2013

Dolomites. Rasciesa i Seceda

Sta. Cristina, Ortisei, Rasciesa, Seceda

Vista de Seceda

Ruta per les Dolomites, els Alps Italians, sortint de Santa Cristina de Valgardena, per Ortisei i pujar als refugis de Rasciesa i Seceda, entre els parcs naturals de Puez-Odle i Puez-Geisler, per tornar a Sta. Cristina per Selva di Gardena.
Sortim de Sta. Cristina pel Plan de Tieja en direcció a la pista de St. Giacomo, una Església a mig camí a Ortisei.

St. Giacomo
Després de la visita a Ortisei seguim pista amunt direcció a Rasciesa, fent una pista amb una pendent força mantinguda i considerable, encara que és tota ciclable i s'ha de fer a sobre de la bici. Arribarem al Refugi Resciesa, en el parc de Puez-Odle.

Refugi de Resciesa
Refugi de Resciesa al fons.
Arribada a Resciesa

Seguirem una mica més amunt, seguint un camí per anar a visitar la Santa Croce, una petita Ermita i una creu situada al cim del turó. Haurem de recular fins el refugi per continuar el nostre camí. Seguirem direcció al Parc Natural de Puez-Geisler, anat direcció a Furnes, a on agafarem un remuntador fins Seceda.
A Seceda podem dinar en qualsevol dels refugis que hi trobarem, nosaltres varem dinar al refugi de Troier uns macarroni a la pastora que recomano provar a tothom.
A Seceda i després de dinar el millor és baixar direcció a Col Raiser i arribar a Selva di V. Gardena seguint el camí del via crucis, i tornar a Sta. Cristina pel bici-carril.

camí del via-crucis

Download Track Gps
Vols veure el track a wikiloc?...